Nechci billboardy
Již mohokrát jsem přemítal nad tím jak je u nás prostředí doslova zapleveleno reklamou, která se ve svém důsledku stává kontraproduktivní. Dnes jsem s potěšním zjistil, že to není jen můj názor. U nás je přereklamováno, na silnicích se nedá orientovat pro množství poutačů a reklam na blízké i vzdálené podniky, most nevidíte pod záplavou reklamy. Přitom i firmy by měly takovou reklamu bojkotovat, protože jim akorát tahá peníze z kapes.
Nemohu si pomoci ale v tomto mi naprosto vyhovuje Německo. Místo obrovských reklam se na křižovatkách ve městech nachází univerzální orientační tabule na kterých má každá firma reklamu podle svého významu v dané lokalitě. Reklama či spíše rozcestník nezaclání, není nebezpečná a hlavně pomáhá v orientaci. To co je u nás je džungle. A ŘSD mlží až hrůza.
Není se co divit. Reklama je pro některé podnikající subjekty zdrojem slušných přímů, ale vše je otázka nabídky a poptávky. Pokud pochopí inzerenti, že tato reklama je špatná, drahá a neúčinná, protože akorá "sere", nebudou ji kupovat a nebude důvod aby existovala... utopie?